
Bäää! Se on firman hyvin pehmeä ja erittäin fiktiivinen pomo Tarinalammas tässä taas loikka! Totta se on. Nyt on sitten loikittu läpi koko tarinallistamisen perusvillat sarja, kevätauringon pilkistäessä aloitettiin ja lokakuun loskaan lopetamme. Mutta ei hätää, tiesithän että loppu on uuden tarinan alku?

Ja aloitammekin aivan uusilla blogipostauksilla sitten marraskuun puolella. Pysyhän mukana tarinassa!
Tuttujen tarinoiden äärelle on kiva palata uudestaan, kuin vanhaa ystävää tervehtimään. Siksi koostinkin sinulle nyt vielä koko tarinallistaminen perusvillat sarjan postaukset tähän alle. Tästä sinun on helppo palata vielä tarinallistamisen eri vaiheisiin!
Uusi sarja – Tarinallistamisen perusvillat

Villa nro 2 – Mitä on tarinallistaminen

Villa nro 3 – Aloita stooripuusta

Villa nro 4 – Määrittele yrityksesi stooripuun juuret

Villa nro 5 – Stooripuun runko on asiakas

Villa nro 6 – Oksistossa yrityksen tarinaelementit

Villa nro 7 – Testaa tarinaomenat asiakkailla

Villa nro 8 – Kirjoita ydintarina

Villa nro 9 – Osallista avoimella tarinalla

Villa nro 10 – Laadi yrityksen oma tarinaidentiteetin käsikirja

Villa nro 11 – Kirjaa ylös tarinallistamisen lähtökohdat
Villa nro 12 – Yrityksen tarinanäyttämöt ihastuttavat asiakasta

Villa nro 13 – Tee asiakkaalle tarinapolku

Villa nro 14 – Kirjoita palvelun tarinakäsikirjoitus

Villa nro 15 – Tee asiakkaan tarinapolku kuviksi

Tätä blogia ylläpitää Tarinakoneen hyvin pehmeä ja erittäin fiktiivinen firman pomo Tarinalammas. Voit seurata Tarinalammasta twitterissä ja facebookissa. Miten Anne kohtasi firman pomon Tarinalampaan? Ja mikä on Tarinalampaan viesti yrityksille? Lue siitä lisää täältä.
Tarinakoneen laatimasta oppaasta löydät hyödyllisiä vinkkejä yrityksen toiminnan tarinallistamiseen. Lataa ilmainen opas täältä. Lataamalla oppaan liityt Tarinakoneen uutiskirjelistalle. Uutiskirje ilmestyy 4 kertaa vuodessa.
Tarinakoneen Anne Kalliomäki on tarinallistamisen eli tarinalähtöisen strategisen muotoilun asiantuntija, kouluttaja ja tarinallistaja. Tarinallistamisen avulla yritykset voivat tuottaa asiakaskohtaamisia, jotka ovat vaikuttavia ja erottuvia. Anne on kirjoittanut kehittämästään tarinallistamisen menetelmästä kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka” (Talentum 2014). Kirja palkittiiin Hopeasulka-palkinnolla 2015. Saisiko olla Olipa kerran?
Kiinnostaako tarinallistaminen? Ota yhteyttä

