Julkaistu 12.01.2021

Bää! Tervetuloa uuden villan pariin ystävä. Tällä kertaa haluan kertoa mitä sinun tulee ottaa huomioon, kun rakennat asiakkaillesi kokemuksia 2021 vuonna ja sen jälkeen.

Anne teki tästä videon meidän englanninkieliseen WoolTimes -sarjaan joulukuussa.

Valitettavasti House of Beautifull Business julkaisemaa raporttia ei ole enää saatavilla. Pääset lukemaan kuitenkin  raportin sisällöstä tiivistelmän täältä.

Kiteytän sinulle raportin villat nyt lyhyesti.

Oikein mukavan villaista ja pörheää uutta vuotta 2021.


Tätä blogia ylläpitää Tarinakoneen hyvin pehmeä ja erittäin fiktiivinen firman pomo Tarinalammas. Voit seurata Tarinalammasta twitterissä ja facebookissa. Miten Anne kohtasi firman pomon Tarinalampaan? Ja mikä on Tarinalampaan viesti yrityksille? Lue siitä lisää täältä.

Tarinakoneen laatimasta oppaasta löydät hyödyllisiä vinkkejä yrityksen toiminnan tarinallistamiseen. Lataa ilmainen opas täältä. Lataamalla oppaan liityt Tarinakoneen uutiskirjelistalle. Uutiskirje ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Tarinakoneen Anne Kalliomäki on tarinallistamisen eli tarinalähtöisen strategisen muotoilun asiantuntija, kouluttaja ja tarinallistaja. Tarinallistamisen avulla yritykset voivat tuottaa asiakaskohtaamisia, jotka ovat vaikuttavia ja erottuvia. Anne on kirjoittanut kehittämästään tarinallistamisen menetelmästä kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka” (Talentum 2014).  Kirja palkittiiin Hopeasulka-palkinnolla 2015. Saisiko olla Olipa kerran? 

Kiinnostaako tarinallistaminen? Ota yhteyttä

Takaisin
© 2024 Tarinakone
webDesign: Mekanismi »