Julkaistu 29.05.2017

 
tarinavilloja
 
 
 
 
 
 
 
Bää!  Tämä on Tarinakoneen blogisarja Tarinavilloja! Ja tämä sarjan toinen osa.  Tässä mää kerron teille mitä täällä Tarinakoneessa todella tapahtuu. Ja mitä mieltä meidän asiakkaat ovat olleet tarinallistaja Annen työstä.
Mää olen siis Tarinakoneen Tarinalammas, tämän firman iso pomo. Tai no, ainakin hyvin pehmee ja hyvin fiktiivinen.
Houkuttelin Tarinakoneen perustajan Annen mukaani jo vuosia sitten 3T:n raitiovaunusta, koska tarina ja tunne ovat bisneksesssä olleet kuin hyljeksittyjä lampaita. Tarvitsin  jonkun tekemään tosissaan töitä punaisten lankojen puolesta, sillä maailma muuttuu ja liiketoiminnan laitumella pärjäävät nyt pehmeet, tarinoivat ja hulluttelevat. Sinun yrityksesi tarjoama asiakaskokemus voi olla kuin me tarinalampaat, erottuva, vähän kapinallinen ja tarinallinen. Ja tietysti pehmeä.
Tästä asiasta päästäänkin asiassa eteenpäin kuin pässin potkaisemana. Saanen esitellä asiakkaamme Avoine Oy.
Tästä löydät Avoine Oy:n toimitusjohtaja Tuomo Heikkilän ja Annen kiinnostavan keskustelun Avoinen tarinallistamisen startista.

Tarinavilloja_Avoine Oy_ Tarinallistamisen Startti_Tarinakone 2017_Asiakaskokemus from Tarinakone (TarinakoneStoryDesign)

 
Ja tässä esityksessä Tuomo kiteyttää oman polkunsa tarinallistamiseen kohdistuvista ennakkoluuloista oivallukseen hyödyistä.

Avoine Oy ja Tarinallistaminen_ Tuomo Heikkilän matka ennakkoluuloista oivallukseen__2017_Tarinakone from Tarinakone (TarinakoneStoryDesign)

 
Tarinallistamiseen liittyy edelleen ennakkoluuloja, eihän se muutoin mitään uutta ja erilaista olisikaan. Monet ovat kuitenkin käytännön kautta huomanneet, että asiakaskokemuksen elämyksellistäminen tarinan avulla on tänä päivänä osa erottuvaa ja kilpailukykyistä bisnestä.
Älä siis syrji tunnetta ja tarinaa, vaan ota ne osaksi yrityksesi arkea!

Takaisin
© 2022 Tarinakone
webDesign: Mekanismi »
Copy link
Powered by Social Snap