Julkaistu 16.12.2020
Niittyvilla - Skullmapping lennätti enkelin taulusta

Bää! Tervetuloa joulukuun Niittyvillan pariin. Uusi teknologia tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia myös tarinakokemusten luomiseen asiakkaille.

Tarinallistamisessa tavoitteena on tuottaa asiakkaille kokemus, johon asiakas pääsee mukaan osallistumaan, olemaan osa tarinaa.

Tarinapajoissa olemme käyttäneet yhtenä esimerkkinä Skullmapping taidekollektiivin suosittua ”Le Petit Chef Dessert” – videota tarinallistetusta ruokaelämyksestä.

Marraskuun englanninkielisessä #wooltimes-sarjassa kerroimme kollektiivin uusimmasta toteutuksesta Brysselin lentokentällä.

Löydät lisäinfoa Skullmappin taidekollektiivista täältä.

Voit myös seurata heitä Facebookissa.

Digitaalisuuden rooli on nyt entistä tärkeämpi. Kiinnitä huomiota siihen miten linkität tarinalla digitaalisen ja fyysisen kokemuksen yhdeksi!


Tätä blogia ylläpitää Tarinakoneen hyvin pehmeä ja erittäin fiktiivinen firman pomo Tarinalammas. Voit seurata Tarinalammasta twitterissä ja facebookissa. Miten Anne kohtasi firman pomon Tarinalampaan? Ja mikä on Tarinalampaan viesti yrityksille? Lue siitä lisää täältä.

Tarinakoneen laatimasta oppaasta löydät hyödyllisiä vinkkejä yrityksen toiminnan tarinallistamiseen. Lataa ilmainen opas täältä. Lataamalla oppaan liityt Tarinakoneen uutiskirjelistalle. Uutiskirje ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Tarinakoneen Anne Kalliomäki on tarinallistamisen eli tarinalähtöisen strategisen muotoilun asiantuntija, kouluttaja ja tarinallistaja. Tarinallistamisen avulla yritykset voivat tuottaa asiakaskohtaamisia, jotka ovat vaikuttavia ja erottuvia. Anne on kirjoittanut kehittämästään tarinallistamisen menetelmästä kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka” (Talentum 2014).  Kirja palkittiiin Hopeasulka-palkinnolla 2015. Saisiko olla Olipa kerran? 

Kiinnostaako tarinallistaminen? Ota yhteyttä

Takaisin
© 2021 Tarinakone
webDesign: Mekanismi »
Copy link
Powered by Social Snap