Bäää! Pehmeä ja hyvin fiktiivinen ystäväsi Tarinalammas tässä taas uuden villan kera.
Vuoden alussa kohtasimme visualisti Sanna Toijalan matkamessuilla. Ja koska Sannalla oli niin paljon kiinnostavaa kerrottavaa messuilla erottumisesta, kutsuimme hänet Crazy Townille haastatteluun kertomaan lisää. Sanna kertoi samalla myös kuulumisia EuroShopista eli maailman suurimmilta vähittäiskaupan messuilta Saksasta. Kun haastattelua tehtiin, Sanna oli juuri kotiutunut tuolta messureissulta.
Pääset katsomaan videon tästä.
Kiinnostuitko messuilla erottumisesta?
Kaikki lähtee liikkeelle yrityksesi toimintaa elämyksellistävästä ydintarinasta. Kun tiedät millä tarinalla erotut, voit tehdä myös tunteita herättäviä messuosastoja. Tarinakone on aloittanut yhteistyön J&Co Digital Oy:n kanssa, tutustu uuteen palveluumme. Näissä projekteissa voidaan toteuttaa myös vuorovaikutuksellisia ja tarinallisia konsepteja messuosastoille. Tarinaprojekteihin voit hakea innovaatiosetelirahoitusta.
Tätä blogia ylläpitää Tarinakoneen hyvin pehmeä ja erittäin fiktiivinen firman pomo Tarinalammas. Voit seurata Tarinalammasta twitterissä ja facebookissa. Miten Anne kohtasi firman pomon Tarinalampaan? Ja mikä on Tarinalampaan viesti yrityksille? Lue siitä lisää täältä.
Tarinakoneen laatimasta oppaasta löydät hyödyllisiä vinkkejä yrityksen toiminnan tarinallistamiseen. Lataa ilmainen opas täältä. Lataamalla oppaan liityt Tarinakoneen uutiskirjelistalle. Uutiskirje ilmestyy 4 kertaa vuodessa.
Tarinakoneen Anne Kalliomäki on tarinallistamisen eli tarinalähtöisen strategisen muotoilun asiantuntija, kouluttaja ja tarinallistaja. Tarinallistamisen avulla yritykset voivat tuottaa asiakaskohtaamisia, jotka ovat vaikuttavia ja erottuvia. Anne on kirjoittanut kehittämästään tarinallistamisen menetelmästä kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka” (Talentum 2014). Kirja palkittiiin Hopeasulka-palkinnolla 2015. Saisiko olla Olipa kerran?
Kiinnostaako tarinallistaminen? Ota yhteyttä