Julkaistu 01.03.2015

Tarinasta tuotteeksi on kolmen työpajan sarja kunnianhimoisille  matkailuyrittäjille.  Nämä työpajat tähtäävät siihen, että syksyyn 2015 mennessä saadaan Culture Finland TOP 100 listalle uusia kulttuurimatkailuun keskittyneitä kansainvälisiä tuotteita. Kohderyhmänä tuotteille modernit humanistit, indikset. Nyt on aika lähteä tavoittelemaan kansainvälisiä asiakkaita!
IMG_0145Työpajoihin voivat osallistua sekä Keski-Suomen, Pirkanmaan että Etelä- Pohjanmaan matkailuyritykset, osallistujamäärä max. 12 yritystä.
Oppaana tarinamatkalla on Tarinakoneesta Anne Kalliomäki. Kolmannessa työpajassa oppaaksi saadaan Suomen Matkailukonsultit Oy:n Jouni Ortju, joka sparraa tuotteita myynnin näkökulmasta.
 
1. STOORIPUU JA TUOTTEEN RUNKO 31.3.2015 KLO 10 – 16.30 Hinta 94 €/hlö
Tarinallistamisen perusteet ja oman yrityksen Stooripuu. Oman tarinan ja tuote-idean kirkastaminen. Miten huomioin kohderyhmän tarpeet tarinan tekemisessä? Koulutus sisältää myös henkilökohtaista sparrausta.
 2. TARINA ASIAKKAAN KOETTAVAKSI 21.4.2015 KLO 10 – 16.30 Hinta 94€/hlö
 Tuotteen  kehittäminen tarinalähtöisesti. Tarinalähtöinen kehittäminen on liiketoiminta-, asiakas- ja arvolähtöistä. Tarinapolku eli asiakkaan polun käsikirjoittaminen dramaturgian ja fiktion keinoin, tarina tekee tuotteesta elämyksen!
 3. TARINATUOTTEIDEN ESITTELY JA MYYNNIN SPARRAUS 7.5.2015 KLO 12 – 16 Hinta 94€/hlö
Kolmannessa koulutuspäivässä tuotteet esitellään ryhmälle sekä Suomen Matkailukonsultit Oy:n Jouni Ortjulle. Jouni sparraa tuotteita myynnin näkökulmasta.
 
Koulutuspaikkana Riihivuori, Ravintola Riihikelo, Muurame. Osallistumismaksu sisältää aamukahvit ja lounaan kaikkina koulutuspäivänä.

Ilmoittautumiset 20.3. mennessä sähköpostilla

Tiedustelut: Jussi Rekonen p. 044 515 8914 tai Anne Kalliomäki p. 040 537 1939

Järjestäjä: Culture Finland Keski-Suomi – Art Lumperoinen ry , Visit Finland- Culture Finland

Takaisin
© 2024 Tarinakone
webDesign: Mekanismi »