Julkaistu 03.12.2014

     Visit Finlandin Top 100 Suomen kulttuurimatkailutuotetta listalla ei ole yhtään tuotetta Keski-Suomesta. Lähde mukaan tarinatyöpajoihin ja nostetaaan yhdessä

Keski-Suomi mukaan listalle!

Kuvankaappaus 2014-12-3 kello 13.19.16

Tarinalammas tässä terve, postailen tässä Annen puolesta, kun ei se nyt ehdi. Sillä on nyt vain lumiukot mielessä. Menemme perjantaina vastaanottamaan kolme uutta lumiukkoa Rovaniemelle. No mutta nyt on kyse Keski-Suomesta, sillä tarvitsemme uusia kulttuurimatkailutuotteita Suomen sydämeen!
Vielä 19.12. mennessä voit ilmoittautua mukaan näihin työpajoihin, lue lisää tuosta alta ja pistä sinäkin sorkkiin vauhtia, ja aloitetaan uusi vuosi tehokkaasti! Anne on luvannut, että jatkoon (eli 2 ja 3 työpajat) päässeiden osalta haemme apuja myös Visit Finlandin asiantuntijoilta siihen, että saamme tuotteet myyntikuntoon.
 
Tarinatyöpajat Keski_Suomessa Kevät 2015
 
Tarinasta tuotteeksi on kolmen työpajan sarja kunnianhimoisille keskisuomalaisille matkailuyrityksille. Nämä työpajat tähtäävät siihen, että syksyyn 2015 mennessä Keski-Suomesta saadaan Visit Finland TOP 100 listalle 5 – 7 kulttuurimatkailuun keskittynyttä kansainvälistä tuotetta.
Kohderyhmänä näillä tuotteilla modernit humanistit. Tuotteissa majoitus ja/tai ruoka ja/tai kuljetus yhdistettynä kulttuuriseen sisältöön. Tuotteet hintoineen netissä englanniksi.Tuotteiden tulee olla yksittäisten matkailijoiden tai pienien ryhmien eli 1-6 hlöä ostettavissa.
Oppaana tarinamatkalla on Tarinakoneesta Anne Kalliomäki. Tarinakone valmentaa yrityksiä tekemään palveluista kokemuksia tarinalähtöisen palvelumuotoilun avulla. Lisätietoja ja ilmainen tarinallistamisen opas:  www.tarinakone.fi.
 
 1. STOORIPUU JA TUOTTEEN RUNKO 13.1.2015 KLO 10 – 16.30 Hinta 145 €/hlö
Tarinallistamisen perusteet ja oman yrityksen Stooripuu. Oman tarinan ja tuoteidean kirkastaminen. Mikä tekee tuotteesta elämyksen modernille humanistille?
Huom! 1. Tarinatyöpajan jälkeen yritykset lähettävät hakemuksen (kuvauksen tuoteideasta) seuraavaan vaiheeseen.
Tämän pohjalta valitaan osallistujat 2. ja 3. työpajaan (max. 10 yritystä)
 
2. TARINA ASIAKKAAN KOETTAVAKSI 12.2.2015 KLO 10-16.30 94€/hlö
Tuotteen kehittäminen tarinalähtöisesti. Tarinalähtöinen kehittäminen on liiketoiminta-, asiakas- ja arvolähtöistä. Tarinapolku eli asiakkaan palvelupolun käsikirjoittaminen dramaturgian ja fiktion keinoin. Miten tuotteen tarina on kaikin aistein ja kerronnan keinon asiakkaamme koettavissa?
 
 3. TARINATUOTTEIDEN ESITTELY JA MARKKINOINTI 19.3.2015 KLO 12-16.00 94€/hlö
Millaisia mahdollisuuksia alueen yritykset näkevät uusissa kulttuurimatkailutuotteissa?
Kolmannessa työpajassa on tilaisuus esitellä uudet tuotteet, haetaan palautetta ja kehittämisideoita sekä tuotteiden markkinointiin ja uusiin yhteistyömalleihin
 

Koulutuspaikkana Riihivuori, Ravintola Riihikelo, Muurame. Osallistumismaksu sisältää aamukahvit ja lounaan koulutuspäivinä.Ilmoittautumiset 19.12 menessä sähköpostilla Tiedustelut: Jussi Rekonen p. 044 515 8914 tai Anne Kalliomäki p. 040 537 1939Järjestäjä: Culture Finland Keski-Suomi – Art Lumperoinen ry.
 
Takaisin
© 2024 Tarinakone
webDesign: Mekanismi »