ZestMark Oy tekee töitä itsensä kehittämisestä kiinnostuneiden milleniaalien, huomisen johtajien ja yrittäjien kanssa.

Tarinallistamalla lähdettiin hakemaan erottuva ja elämyksellinen tapa lähestyä kohderyhmää. Tavoitteena oli rakentaa ydintarina, jota voidaan hyödyntää markkinointiviestinnän lisäksi palvelumuotoilussa, esimerkiksi verkkokurssin osalta.

ZestMark Oy:n tarinallistamisen startti lähti liikkeelle ennakkokyselyllä ja yhteisellä tarinapajalla ydintiimin kanssa Jyväskylässä. Pajassa tunnistettiin yhdessä Stooripuu-
menetelmän avulla yrityksen tarinan elementtejä. Innostus ja nauru raikasi, kun ymmärsimme, että täydelliset tarinan elementit ovat jo yrityksen nimessä läsnä. Syntyi ajatus sitruunasta, joka haluaa olla limonadia. Siitä idea jaloistui pidemmälle.

Pajan jälkeen valmistui ZestMark Oy:n ydintarina, ja alkoi prosessi verkkosivujen uuden ilmeen ja myös uuden toimiston tarinatuunaamisen osalta.

Noin vuoden kuluttua yhteistyö jatkui verkkokurssin tarinallistamisen merkeissä.

Lue lisää ZestMarkin tarinallistetusta verkkokurssista täältä.

“Ihan loistava kumppani oman strategian ja oman äänen löytämiseen. Sujuvaa työskentelyä kaikin puolin!” 

Anu Manner, toimitusjohtaja, ZestMark Oy

“Onneksi tarinallistajamme Anne vakuutti meille, ettei hauskuus sekä ripaus huumoria sulje pois faktietoa ja painavaa asiaa.”

Katriina Pikkarainen, ZestMark Oy

“Voit olla varma, että punainen lanka löytyy.”
Anu Manner, toimitusjohtaja, ZestMark Oy


Katso video ZestMarkin tarinasta

Loppu on aina uuden tarinan alku.

Saisiko olla
olipa kerran?

Ota yhteyttä

© 2024 Tarinakone
webDesign: Mekanismi »