Julkaistu 14.09.2010

Olipa kerran Aivoteollisen toimiston Risto, monimediajoukkue Cutlinen Teppo ja Tarinakoneen Anne. Yhdessä nämä kolme toimijaa suunnittelivat messukonseptin, jolla voit kertoa tarinan yrityksesi palveluista.

Tarinan avulla rakennetaan osaston puitteita ja toimintaa tukeva punainen lanka.Näin elementit eivät jää irrallisiksi vaan muodostavat kokonaisuuden. Osasto kertoo tarinan siitä elämyksestä, jota yrityksesi asiakkailleen tarjoaa. Tämä tarina tukee luonnollisesti myös yrityksen brändiä. 

Tarinaa voidaan kertoa erilaisilla audiovisuaalisilla keinoilla, äänimaisemalla, kuunnelmalla,haastattelulla, kuvilla, tekstillä tai vaikkapa näyttelijöiden esittämillä kohtauksilla.Osaston viesti on tarinassa.

Mehukatin markkinointitapahtuma, jossa hyödynnetty mediatiskiä ja sen mahdollisuuksia.

Tarinaksi visualisoitu messuosasto rakentuu Aivoteollisen toimiston kehittelemän mediatiskin ympärille. Tänään mediatiski palkittiin Tuottava idea -palkinnolla.

www.mediatiski.com

Takaisin
© 2024 Tarinakone
webDesign: Mekanismi »