
Bäää! Mikä on paras paikka viettää kesälomaa? Se on tietysti Suomen maaseutu. Sinne tämä Tarinalammas loikkii aina mielellään. Mutta mikä on maaseutumme tulevaisuus? Mistä elementeistä syntyy maaseudun brändi? Tässä Vierasvillassa perehdymme maaseutumanifestiin, maaseudun brändikirjaan ja maaseututreffeihin.
Maaseudun ihmiset framille
Saimme villoja-sarjaamme vieraaksi maaseudun brändilähettilään Piritta Syrjälän. Piritta kertoo meille siitä, mikä maaseutua uhkaa ja millaiselta maaseudun tulevaisuus näyttää? Millaisia tarinoita maaseudulla on tarjottavaksi? Piritta kertoo, miten sinä voit ryhtyä maaseutuilijaksi ja viedä eteenpäin maaseudun brändin sanomaa. Pääset katsomaan tämän heinäkuun villan tästä alta. Muista, että voit vapaasti välittää tätä artikkelia ja videota eteenpäin omalle verkostollesi.
Jälkiloikka! Täältä voit ladata itellesi maaseudun brändikirjan ja ottaa haltuun brändin elementit omassa työssäsi. Nähdään jälleen elokuussa uuden villan äärellä.
Tätä blogia ylläpitää Tarinakoneen hyvin pehmeä ja erittäin fiktiivinen firman pomo Tarinalammas. Voit seurata Tarinalammasta Instagramissaja Facebookissa. Miten Anne kohtasi firman pomon Tarinalampaan? Ja mikä on Tarinalampaan viesti yrityksille? Lue siitä lisää täältä.
Tarinakoneen laatimasta oppaasta löydät hyödyllisiä vinkkejä yrityksen toiminnan tarinallistamiseen. Lataa ilmainen opas täältä. Lataamalla oppaan liityt Tarinakoneen uutiskirjelistalle. Uutiskirjeen Tarinalammas toimittaa postilaatikkoosi kerran kuukaudessa.
Tarinakoneen Anne Kalliomäki on tarinallistamisen eli tarinalähtöisen palvelumuotoilun ja tuotteistamisen asiantuntija, kouluttaja ja tarinallistaja. Tarinakone Oy:sta voit ostaa tarinallistamisen luentoja, valmennuksia, sparrausta sekä yrityksille ja alueille elämyksellisiä ydintarinoita. Tarinallistamisen avulla yritykset voivat tuottaa asiakaskohtaamisia, jotka ovat vaikuttavia ja erottuvia. Anne on kirjoittanut kehittämästään tarinallistamisen menetelmästä kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka” (Talentum 2014). Kirja palkittiiin Hopeasulka-palkinnolla 2015. Saisiko olla Olipa kerran?
Kiinnostaako tarinallistaminen? Ota yhteyttä.
